Händig man

Vi är ju som ni vet klara med vårat bygge på övervåningen (i alla fall det som måste göras nu. Ska ju fixa vårat sovrum och hallen också, men det blir ett senare projekt) så nu började Magnus på nästa projekt = ALTANBYGGE!

Han har snart satt sista regeln så nu ska det nog börjas skruva trall om en stund.

Kan inte förstå att jag hade sån tur att hitta en sån händig karl! Jag är lyckligt lottad jag! ;) Har nog den bästa mannen man kan ha faktiskt.
Vi bråkar/tjafsar aldrig (har inte gjorrt det än på över tre år i alla fall) tycker och tänker väldigt lika, har samma syn på barnuppfostran och han hjälper till massa hemma. Kan man ha det bättre än så?
Nej, jag tror faktiskt inte det.



Tänk att jag hittade den här karln hos min fina vän Jenny i april 2007 (kortet är taget den kvällen) men inte fattade förs i februari 2008 att han va den bästa för mig.
Tack älskling för att du inte gav upp utan va på mig som en hök.! ;)
Hur hade mitt liv sett ut utan dig tro? Det vill jag inte ens tänka på, för bättre än så här kan det fan inte bli!

Vill ni läsa våran lilla historia så finns den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0