Magnus 30 år

Igår fyllde min älskling 30 år! Snacka om gammal... ;) Ha ha!

Träffade honom första gången på en fest i April 2007. Den kvällen såg ha ut såhär:



Tyckte att han va klart snyggast av alla killar som va på festen och dessutom den trevligaste.
Då Jenny (som jag va med och den enda jag kände) vart lite överförfriskad så försvann hon mest hela tiden. (Vi va då på bowlinghallen i Östhammar) Som en räddare i nöden kom Magnus och gjorde mig, den vilsna själen, sällskap. Vi pratade massor och vi avslutade väl kvällen med att kramas lite och nån liten puss slank väl med. Mer än så vart de inte och livet fortsatte som vanligt.
Vi pratade lite ibland (bara som vänner) och jag jobbade ibland på hans jobb så då sågs vi lite också. Visste ju att han va lite intresserad av Jenny och jag hade väl också andra så det vart inget mer än så.
Men på hösten så började han jobba i Österby ca 300 m från där jag bodde så då hördes vi av lite oftare och han började visa intresse. Vi umgick väl en del, men då jag hade en annan så va det inget mer än vänskap och det sa jag till Magnus. Han vart väl lite besviken och lät mig va en stund men sen började han igen och gav verkligen inte upp. Tyckte väl att det va ganska jobbigt ett tag och min mamma tyckte att jag typ va dum i huvet som inte satsade på Magnus istället. Han hjälpte mig med allt och fanns alltid där om det va nåt. Så tillslut gav jag upp och vi vart ett par den 5 februari 2008.

Tack älskling
för att du inte lät mig vara i fred. Hade jag vetat då va som väntade så hade jag gett upp mycket tidigare! ;) Jag ångrar verkligen inte mitt beslut då jag vart den lyckligaste i världen.
Du är allt för mig och jag kommer att finnas vid din sida så länge du önskar!!!

JAG ÄLSKAR DIG MAGNUS!!! ♥♥

Grattis på födelsedagen hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0