Fler frågor

Har nu fått lite mera frågor som jag ska svara på.

har ni planerat nån förlovning/giftemål????

Vi har pratat om att vi ska gifta oss nån gång i framtiden. Många trodde ju att vi skulle slå till nu på Natalies dop, men där gick dom bet. ;) Det är ju hennes dag och inget vi ville ta ifrån henne!
Antar att förlovning kommer eftersom vi vill gifta oss. Dock är inget bestämt när.
Jag har velat det länge men man är ju två om det hela. Tror att Magnus tyckte att alla tjatade för mycket om det ett tag så det är därför han vill vänta.
När vi bodde i lägenheten sa han vilken ordning han vill ha allt i sitt/vårat liv.
Först hus, sen barn och sen förlovning. Nu har vi ju både hus och barn så kanske att han slår till när jag minst anar det! ;)

tänker ni skaffa hund????

Ja, det har vi tänkt. Vi va nära att skaffa en nu i somras. Men vi kom fram till att vi vill rusta mera på huset innan vi lägger ner massa tid på en hund. Sen känner vi att vi inte vill skaffa hund bara för att, utan vi vill ha tid med den. Vilket vi inte har om vi båda jobbar heltid.
Så kanske att det blir en liten hund om nåt år när vi rustat mera och fått lite rutin i vardagen.

hur träffades du och magnus????????

Jag träffade Magnus på en fest i april 2007. Men vi vart inte ett par förrän i februari 2008.

Vet att jag skrivit hur allt gick till en gång förrut, så jag länkar till det inlägget HÄR!


Tack Nettan för dina frågor!
Hoppas att även du är nöjd med mina svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0