Lördag

Jaha... Va händer idag då? Magnus jobbar och jag är hemma med barnen. Vi va hemma igår också då dom ringde från dagis i torsdags och ville att vi skulle hämta barnen. Dom va dåliga i magen för andra dagen, så Magnus åkte hem lite tidigare.
Men dom är bättre nu och det känns ju som att vi skulle behöva hitta på nåt.
 
Är marknad i Östhammar och det hade ju vart roligt att åka på. Men jag får ingen lön den här månaden så då känns det lite onödigt att åka till en marknad och inte kunna handla som man vill.
Anledningen till den dåliga ekonomin denna månad är ju att vi har släpande lön på jobbet och när man är mammaledig får man ju betalt samma månad.Så då blir det ju liksom en tom månad där emellan. Drygt som fan är det!
Men vi ska väl klara oss hoppas jag. Får ju iaf ut nån tusenlapp från Försäkringskassan. :)
 
Annars då?
Började med LCHF igen i måndags. Körde ju det i januari men fick sluta pga gallan. Men nu ska jag prova igen och se om det funkar.
Har ju varit sjukt trött den här veckan och ont i huvet varje dag. Men så är det i början när alla kolhydraterna ska ut! Blir nog bra ska ni se. ;)
Som tur är har jag min fina vän Therese som stöttar/puschar/uppmuntrar och guidar mig. Tack för det älskade vän! ♥
Hon har till och med gett mig middagsförslag. Tänk så bra jag har det! ;)
 
Väldigt snäll mot min familj har jag blivit också. Misstolka inte nu tack! Ha ha...
Men jag har inte direkt skämt bort dom med mat (vi äter mat, men då är det Magnus som lagar den) men den här veckan har jag lagat middagen direkt efter frukost så har dom bara att koka ris/pasta/potatis och värma det andra. Går ju som lite fortare när dom kommer hem 17-17,30 och barnen är hungriga och trötta. Känner mig som en ganska bra mamma då faktiskt! Även om jag kommer hem sent på kvällarna.
 
När vi va på kryssningen med Forever så spelade dom en låt som jag tyckte va underbar. Jag lyssnar på den varje dag och den ger liksom ett litet budskap!
 
Proud - med Heather Small
 Gå in på youtube eller spotify och lyssna på den! Kunde inte lägga upp den här av nån anledning. :(
 
Träning har det blivit den här veckan också. Zumba i Öregrund i tisdags och i onsdags vart det först spinning mellan 19-20 och sen zumba mellan 20,30-21,30. Trodde inte jag skulle orka faktiskt, men det gick bra. Va skönt med Zumba efter spinningen. Man fick skaka ur kroppen lite. Och ingen träningsvärk har jag fått heller. Lovely! Men ändå lite tråkigt för det är ju bara då man verkligen känner att man gjort nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0