Jag behöver hjälp!

Under oktober, november och december har jag tagit på mig en utmaning inom mitt jobb hos Forever.
Det jag ska göra är att boka in minst 15 produktvisningar, och därför behöver jag din hjälp.
Behöver ju nämligen värdar/värdinnor för mina visningar.
 
Det du behöver göra då är att bjuda hem några vänner till din soffa, så kommer jag och visar och berättar om produkterna medans ni provar dom. Jätteenkelt! :)
Som värdinna har du 20% rabatt vid eventuellt köp. Det är absolut inget köptvång!
 
Har du lust att hjälpa mig?
Hör gärna av dig genast då så vi kan boka in ett datum.
 
Är du intresserad av vad vi har för produkter så kan du gå in på min hemsida och kika på utbudet.
www.myaloevera.se/mariewestergren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0