Födelsedag

I torsdags fyllde jag 30 år. Firade det med att jobba 12-20,15. Jippi! :)
Har inte känts som om jag fyllt faktiskt. Har ju inte fått ett enda paket än eftersom jag jobbat precis hela tiden ons-sön. Fick dock ett jättefint kort av Magnus och barnen som han knåpat ihop själv.
I kortet stod det "Välj ut en helg när du vill åka på lite äventyr!"
Tror ni jag är nå nyfiken då eller?

Ska väl försöka få till lite kalas nästa helg är det tänkt. Kanske hinner med lite på lördag också, men då har Magnus kurs. Aja, är inte så viktigt kanske.
Är nog bara jag som gillar födelsedagar. Men jag får nog släppa det lite nu. Blir ju inte samma sak som när man va barn tyvärr. Förväntningarna är höga, men inget händer liksom. Jag kanske är knäpp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0