10 månader

Tiden går för fort!
Känns som att jag säger det jämt. Men det är faktiskt så.

Mitt lilla troll vart 10 månader i lördags. Så idag va vi och vägde och mätte.
Han va 76,5 cm lång och vägde 9365 g!

Liiite större än sin syster är han allt.
När hon va 10 ånader va hon 72 lång och vägde 8195.

Det skiljer 1,5 år mellan dom, men bara 3 månader i storlek. Natalie va 13 månader när hon va så som Fred är nu. :)

Dessutom har dom nu samma storlek på blöjor! Och de kläderna jag plockade ur Natalies garderob i höstas/vintras kan Fred ha nu. GALET!!!
 
                                

Kommentarer
Postat av: Petra

jag har 2 pojkar med 11 månader mellan och det skiljer 1 storlek och 1 kg mellan dom ;) och samma blöjstorlek oxå. Skitsmidigt ju!

2012-05-10 @ 15:38:18
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0