Zumba

Igår va jag på ett Zumbapass.
Min granne har precis utbildat sig till instruktör och vi körde ett provpass nere i Österby igår. Va hennes första gång inför stor grupp.
Lite svårt att hänga med ibland när hon tappade bort sig några gånger, men jag tyckte ändå att hon gjorde ett jättebra jobb. Jag blev svettig i alla fall. Riktigt kul är det.
Får hoppas att det blir fler gånger. Beror väl på hur många som är intresserade. Men som det lät va det en hel del, så hoppas hoppas!!!

Om inte så tänker jag fortsätta. Sjukt roligt!!!
Kanske ska fråga grannen om man får följa med henne på events nångång. Vore skoj!

                                  
                                              Bilden är från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0