Skitgrejor!

För det första har jag blivit sjuk nu. Ont i varenda muskel i kroppen, helt orkeslös och fruktansvärt ont i huvet och halsen.

För det andra har våran mikro pajat. Funkade i morse och sen helt plötsligt började den pipa.
Står Err2 på den. Har dragit ur sladden då jag inte orkar höra pipet.
Har tryckt på varenda knapp också, men den vill inte.
Ringde till IKEA för att få lite hjälp om vad jag ska göra, eftersom vi köpte den där strax efter jul.

Vart inge klokare!
Man tycker ju att IKEA som är så stort ska kunna ha nån slags support som kan hjälpa en. Men det har dom inte. Han frågade bara om kvitto och sånt så han kunde göra en felanmälan.
Hittar ju varken kvittot eller instruktionsboken, det va ju därför jag ringde. Magnus som har lagt det på nåt bra ställe får leta upp det när han kommer hem.

Men bra less blir jag i alla fall.

Så helt slut och ingen mikro = vansinne!!! Mitt humör är inte på topp kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0