Inlägg nummer 1000 = frisörbesök

Jösses!!! Hur är det möjligt!? Men jag verkar ju ha nåt att berätta ibland i alla fall eftersom jag fått ihop 1000 inlägg nu. :)

Idag har Natalie varit på dagis och Fred har varit hos våran älskade SOFIE en stund. Det är nämligen som så att jag varit till frisören idag. Vart både betydligt kortare och annan färg.
Glömde ju som dumt var ta en före bild. Men kommer att lägga in en bild på resultatet senare.
Ska låta dom i min närhet se mig live först så jag får se deras reaktion! ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Va det därför ni ville komma hit? ;)

2012-03-06 @ 20:25:18
Postat av: Marie

Nej, det va för att vi ville busa lite med er istället för att bara vara hemma. Är lite tråkigt nämligen. ;)

2012-03-07 @ 07:22:23
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0