Hjälp önskas!

Jag har en sak ni måste hjälpa mig med.

Vart lägger ni era kläder?

Det som är smutsigt hamnar ju så klart i tvättkorgen och det som är rent i garderoben. Men nu undrar jag över de andra kläderna. Ni vet det som man använt kanske bara nån timme när man va iväg nånstans.
Det är ju använt och ska inte tillbaka in i garderoben bland resten med det är ju för rent för att hamna i tvättkorgen!

Har ni några bra tips vart man gör av detta?

Här hemma hamnar det antingen på kistan i vardagsrummet eller på grinden upp till trappan och jag är måttligt less på det!

Snälla kan ni inte hjälpa mig?

                                                        

                                            Bilden är från google!

Så här fint kommer jag nog aldrig att få det! :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Våra kläder blir hängandes på krokar/stolar i sovrummet, el i vissa fall på räcket i trappen. Vet inte om det är bästa sättet men typ det enda som funkar här :)



Skönt att skruttan blivit bättre!

2012-03-11 @ 15:05:13
Postat av: Lisa

Håller med, vad gör man av de. Här hemma har vi varsin stol i sovrummet, som snabbt blir helt överbelamrad...

2012-03-11 @ 16:54:47
Postat av: nettan

vi har 3 krokar i var jag och magnus som vi har satt upp i sovrummet,funkar jättebra.det är dit man går om man ska ha nå kläder.kram

2012-03-11 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0