Stora tjejen!

Ja, vi har bara stora barn här hemma. Natalie fyller ju 2 år om en vecka! HERREGUD!!!

Va med henne på 2 års kontroll igår. Vägde och mätte bara. Trodde dom skulle göra mera, typ kolla vad dom kan och så som dom gjorde vid 1. Men jag tror att hon passerade med godkänt för dom sa inget i alla fall!
Hon hade växt 3 cm och gått upp 1 kg sen den 10 oktober så nu är hon 89 cm lång och väger 11740 g.

Egen vilja har hon fått så det räcker och blir över. Sova är en grej som hon absolut inte vill pyssla med. I måndags la hon sig vid 21 men somnade inte förrän 00. Och då kan jag säga att vi bråkat i 2 timmar. Lagom less mamma hade hon då.
Natten till igår sov hon bra, men inatt vaknade hon kl 4 och skulle inte somna om så jag gav upp efter en stund och gick upp. Hade matat Fred vid 3 också och sovit typ en kvart innan hon vakna. Magnus är förkyld och snarkar mycket mer än vanligt så då kan inte jag sova.

Börjar känna mig lite mör nu kan jag säga.
Fick äntligen Natalie att somna nu vid 11.30 och så har jag precis lagt Fred. Så när han somnat ska jag också försöka sova lite. 4 timmars sömn inatt känns lite för lite så jag behöver mig en liten powernap!



Har ju inte ens sagt god jul till er läsare. Så jag ger er en bild på Natalie när hon gick sitt livs första luciatåg på dagis.
God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dom växer så att de knakar...

2012-01-11 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0