Oj oj....

Det va verkligen inte igår jag va in på bloggen. Men ser att det fortfarande är några tappra riddare kvar som önskar att jag skrivit nåt nytt.

Har verkligen inte haft ork/lust/tid att blogga. Har lagt min fokus på annat.
Men kanske gör jag ett litet ryck igen. Lovar dock inget eftersom jag inte vet om jag kan hålla det! ;)

Har i alla fall börjat lite på mitt nya lite sundare liv.
Konsten att äta!
Äta frukost, lunch och middag har ju alrdrig varit min starka sida så det ska jag ta tag i nu.
Dessutom kommer mina måltider hamna i LCHFs tecken.
Ska se om jag klarar av det. En liten utmaning och tänkte att kanske blir det lite roligare att få till det om man måste tänka lite också och inte bara köra efter gammal vana.
Vi får se helt enkelt.

"Började" igår eftermiddag och än har det ju gått bra! Ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0