Svar på tal!

Ja, det börjar verkligen släppa nu. Natalie pratar som aldrig förr och det kommer bara mer och mer för varje dag.
Igår kväll höll jag på att garva ihjäl mig i soffan.
Hon hade hittat på Freds gåstol som vi inte använder längre. (den va ihopfälld) Så kom hon på att hon skulle sitta och åka i den.
-Pappa! Mej åka!
- Nej, inte nu Natalie, svarar Magnus
-PAPPA!!! Mej åka!
-Men den är trasig Natalie man kan inte åka på den nu! (en vit lögn för att få henne sluta tjata)
-MEJ ÅKA!!!, börjar hon nu skrika och vi fortsätter säga att den är trasig och att hon inte kan åka nu. Tjatet fortsätter och hon blir mer och mer sur över att hon inte får åka.
Till slut säger Magnus:
- Men Natalie! Hör du ingenting. Den är trasig, du kan inte åka nu. Ska jag behöva skriva en lapp eller?
-JAAA!!! Får han till svar.

Jag höll på att dö! :)

Det slutade iaf med att han fick skriva den där lappen och sätta på stolen. Dock så satte han ihop den först så hon äntligen fick åka!

Gullunge!


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0