Pirrigt!!!

Usch! Har fjärilar i magen.

Ni kanske kommer ihåg att jag i höstas skrev om lite planer jag hade inför framtiden.
Framtiden är nog nära snart. Ska idag troligtvis träffa en person som kommer kunna hjälpa mig en liten bit på vägen. Är sjukt nervös och jag hoppas innerligt att person nummer två har tid att sitta vid min sida. Har nämligen fått lite/massa hjälp av en underbar människa!

Sen hoppas vi bara att resten också faller på plats så jag kan förverkliga denna lilla dröm! ;)

När allt är klart LOVAR jag att jag ska berätta vad som är på gång.
Några vet redan och jag hoppas att dom kan hålla tyst en liten stund till! TACK!!!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0