HELT UNDERBART!

Det är vad jag kan sammanfatta mitt liv med nu!

*Jag har en familj som jag älskar över allt annat och som ger mig all den kärlek jag behöver.

*Jag har ett jobb som utvecklar mig någe grymt mycket! Står snart i tacksamhetsskuld till Forever! ;)

*Jag är på god väg kanske få uppfylla en av mina drömmar.

Ni kommer kanske ihåg att jag i höstas skrev om att jag hade nåt på g som jag drömde om, men att det låg lite fel i tiden. Nu börjar tiden rätta in sig i ledet igen och kanske kanske blir det något av det här snart. Ett litet steg gjorde min kära sambo åt mig idag och nästa lilla steg kommer i veckan!
Hoppas hoppas!!!! ;)

Men du!
OJ, vilken helg jag har haft.
Har varit på en succéhelg i Stockholm med fantastiska Forever.
Jag har lärt mig så sjukt mycket kan jag säga. Inte bara om företaget och våra produkter. Utan också om mig själv och min utveckling.
I lördags fick jag äntligen komma upp på scenen och hämta min fina pin och blev hälsad välkommen av chefen över hela Scandinavien. STORT!!!
På kvällen hade vi lite partaj och vi satt i en grupp om 26 personer. Efter en stund tyckte vi att vi skulle lära känna varandra lite mera så alla skulle presentera sig och berätta lite om sig själv.
Kan säga att hade det här varit för ett år sen så hade jag börjat grina innan det ens var min tur att prata.
Att prata inför folk är det absolut värsta jag vet. MEN...
Med den personliga utvekling jag fått hos Forever så tyckte jag inte ens att det va jobbigt att stå där och prata. Det va som att prata med Magnus ungefär. Så jävla underbart!!! Och det har jag Forever att tacka för.

På söndagen fick jag återigen komma upp på scenen. Denna gång för att ta emot ett diplom då jag uppfyllt vissa krav i arbetet och blivit något vi kallar Retailer.
Det va inte jobbigt att stå på scenen denna gång heller och jag hade lätt kunnat sagt några ord när jag ändå stod där. :)

Att få se alla stjärnor vi har i teamet och företaget gör ju bara att man blir sååå taggad. Den kunskap jag fick i helgen går inte att få någon annan stans. Helt otroligt!
Vi gjorde några övningar också där vi skulle prata med folk i publiken. (Vi fick inte prata med någon som vi kände) Detta gjorde också att man stärktes som person och människa och märkte att det faktiskt inte är så hemskt att prata med andra människor.

Så jag kan bara sammanfatta helgen med två ord och det blir FANTASTISKT UNDERBART!!!

Forevertåget ha gått och jag följer med på resan!
Vill du också hänga på så hör av dig till mig så fixar jag så att vi stannar till och plockar upp dig!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0