Det va det!

Jag började ju med att ändra min kost till LCHF i början av januari.
Tyckte verkligen att det va en kost/diet som passade mig. Jag hade inte några problem alls med att följa den. Dessutom körde jag stenhårt och va fast besluten att följa den till punkt och pricka. Vilket gick väldigt bra!

Men nu orkar jag inte längre...

Det är inte för att jag tycker att det varit jobbigt på någe vis utan för att jag typ 80% av tiden jag hållt på haft ont i magen. Det har varit så illa att jag legat och vridit mig i soffan, inte kunnat röra mig, jag har gråtit och ibland varit tvungen att kräkas för att det gör så ont.
Vet inte vad det beror på riktigt. Kanske har jag ätit för lite (som vanligt) vilket gjort att kroppen sagt ifrån efter alla ägg och allt fett.

Men jag kommer (när jag blivit bättre på att äta regelbundet) säkert fortsätta med LCHF. Det va verkligen nåt som passade mig. Men jag kommer nog inte sluta helt. Kommer ändå dra ner massor på potatis/pasta/ris mm jämnfört med min vanliga kost.
Men igår unnade jag mig fakriskt en riktigt god pastagratäng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0