Tack min lilla älskling!

Ibland kan man ju undra vad Natalie egentligen tycker om mig och Magnus.
Oftast pussar och kramar hon ju på oss och visar att hon tycker om oss. Men ibland gör hon det på det mest underliga sätt.

Igår kväll gick hon och la sig som vanligt. Hörde att hon va uppe och gick lite, men det brukar hon ju vara så vi tänkte inte mer på det. Hon va ju tyst och hade somnat efter en stund.
När Magnus sen skulle gå upp och bädda om henne (hon brukar nästan alltid somna utan täcke) så hittade han henne naken i sin säng.
Hittade på hennes pyjamas inne i våran säng men tyvärr va det inte bara den som låg där!

På Magnus sida av sängen låg blöjan - full med bajs! och på min sida hade hon kissat! Tack för den liksom!!!
Hon hade alltså gjort allt detta och sen gått och lagt sig i sin säng! Jäkla skitunge!!!
Hade ju förstått lite bättre om hon somnat naken i min säng och råkat kissa.

Börjar verkligen tro att våran lilla fröken vill sluta med blöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0