På pottan tack!

Imorse va Natalie som vanligt duktig och kissade på pottan. Efteråt ska hon gärna gå runt nakenfis och säger vi att vi ska ta på blöjan så springer hon bara iväg. Så idag hade hon väl gått naken max 5 minuter.
Jag pratade med Magnus i telefonen och hon står framför vardagsrumsbordet och tittar på tv.

Helt plötsligt hör jag nåt som låter. Typ som att hon tappade nåt på mattan. Tittar till och vad får jag se?
Jo. då har hon bajsat!!! Glad är jag att det inte va direkt löst. Nu va det bara att plocka upp korven och sen försöka tala om för Natalie att man måste bajsa på pottan!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha...förlåt för att jag sitter här och fnissar, men härliga unge :) hoppas ni haft en mysig helg !

2011-09-18 @ 17:41:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Doris

:) värre än katten min.

2011-09-30 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0