Morgonpigg

Jag vet inte hur jag ska göra för att få Natalie att sova lite längre på morgonen. Idag vaknade hon halv sex och då måste man gå upp på en gång. Annars står hon och skriker vid min säng vilket resulterar i att även lillebror vaknar!
Nån som har nå förslag?
Hon kan väl åtminstone sova till runt sju!

Vi gick i alla fall ner, åt välling, kollade på tv, kissade på pottan och jag försökte mysa lite men det fick man ju inte såklart!
Efter en stund ville hon kolla på Pippi Långstrump (nya favoriten) så då passade jag på att vila lite i soffan. Efter en stund kom hon och röck av mig filten och tyckte att jag skulle gå upp.
Hörde att lillebror hade vaknat så vi gick upp och hämtade honom (hon måste ha hört honom innan babyvakten, för jag hade den bredvid mig ifall vi skulle somna här nere)

Satt och ammade lite och Natalie la sig i saccosäcken och kollade på stor och liten på tvn.
Här vart resultatet av det:



En sovande liten fröken!

Så halv nio slog hon igen sina blå igen. Nu sover båda barnen så jag passar på att göra lite nytta (sitta vid datorn! Ha ha... Men jag har kastat i tvätt i tvättmaskinen och torktumlaren också!)

Sitter och filosoferar på vad vi ska hitta på idag också. Inte det lättaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0