Klädbytardag

Imorgon är det klädbytardag här i Österbybruk.
Mellan 10-14 är man välkommen till kyrkanshus för att fynda.

Jag ska hjälpa till med att ställa iordning allt ikväll och det utan barn!
Magnus ska ha båda barnen under kvällen! Får se hur det går. ;) Dom skulle nog inte va hemma som det lät. Åker nog till Gräsö så får ha lite assistans av farmor och farfar! ;)

Är första gången jag är utan Fred! Jag helammar ju fortfarande men vi har provat med ersättning tidigare då vi trodde att han inte vart ordentligt mätt, så vi vet att han äter det. Så det får Magnus ge honom ikväll innan jag kommer hem!
Har inte orkat engagera mig i att pumpa ur faktiskt. Tror det går lika bra med ersättning!

Vilket fall så har jag nu några kassar står här hemma nu som ska med ner till klädbytardagen.
Har typ rensat ur allt!
Va ska jag med det till? Ligga i klädkammaren och ta massa plats!? Nej, jag har rensat ur det som Fred kan ärva och sen skickar jag resten. Det jag inte får sålt lägger jag väl ut på Tradera eller nåt kanske.
Har ju dock sparat några plagg som man vill ha kvar. Typ första klänningen och så, men det är det enda. Blir ju bara förstört om det ska ligga så det är väl bättre att nån annan använder det.
Skulle det bli så att vi nån gång får ett tredje barn så får jag väl handla nya kläder då! Vilket inte gör nåt då det är sjukt roligt att handla barnkläder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0