Saknad!

Höll på att damma hyllan i vardagsrummet och såg kortet på pappa.
Va tvungen att bryta städningen ett tag.
Vart så oerhört ledsen och jag kände hur mycket jag verkligen saknar min älskade pappa!

Önskar sååå att han kunde få komma tillbaka, om så bara för en dag så han fick träffa sina underbara barnbarn och hans svärson. Dom skulle ha så roligt ihop!
Skulle även vilja att min saknade bror hade hunnit träffa sina enda syskonbarn innan han beslöt sig för att lämna oss.

VI SAKNAR ER!!! ♥
Hoppas att ni hör när vi sjunger för er vid graven!

Älskar er sååå!!!

(Kände att jag behövde skriva av mig min sorg lite. Även om tangentbordet blir lite blött av alla tårar!)

Kommentarer
Postat av: Carro

StyrkeKRAM!

2011-10-18 @ 20:03:09
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0