Oops...

Ibland köper man grisen i säcken!
Trodde att jag gjorde jordens fynd igår och köpte två kartonger med kläder till Natalie. (storleken över den hon har nu)
Kollade lite på facebook (köp och säljsidan där jag hittade annonsen fanns på Facebook) och hon som sålde såg ut att ha samma stil på kläder på sina barn som mig så jag åkte dit och betalade och hämtade kläderna. Resan T.o.R = 11 mil
Men när jag sen kom hem och öppnade kartongerna så va kläderna typ minst tio år gamla. Vissa hade till och med resåren torkat på. *SUCK*

Det stod att det va lite stickat och massa byxor och några P.O.P kläder och så, och JA det va det ju men dom va ju rätt användna om man säger så. Fick ju dessutom en bild skickad till mobilen. Men bilden va suddig och man såg bara lite röda tröjor.
Aja... Får skylla mig själv när man inte kollar bättre innan.

En kartong va bara skit. Resten kan man använda lite av och resterande blir "skit/garage"kläder här hemma!

Tror att jag lärde mig en läxa!

Ska till Björklinge på måndag och köpa lite Pippikläder till Natalie. Dom har jag sett på en ordentlig bild så dom vet jag är ok! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0