Ögonbryn

Usch, jag är så less på ögonbryn!
Jag skulle vilja ha dom fina men jag orkar aldrig lägga ner tid och energi på det.

Finns det ingen som kan komma hit och fixa sånt för en billig penning. Vore ju perfekt ju!
Men det kan man väl glömma antar jag. Ska man va fin får man väl åka till stan och göra av med nån hundring. Blir dyrt att göra det ofta bara! ;)

Förövrigt kom jag nu på att jag nog måste ringa min frisör också! Håret ser ju ut som sju svåra år!

                                        

Kommentarer
Postat av: Madelene

Känner precis samma...synd att ta bort permanent e så himla dyrt! Man kanske skulle raka bort de man har o bara rita dit nya varje morgon, kan man ju välja vilket humör man ska se ut att ha...hihi

2011-10-04 @ 12:44:50
Postat av: katarina

kan inte frissis fixa brynen också, eller tänker du att det behövs göras oftare än håret? annars kan du ju fixa brynen hos frissan i öby, typ Catta e en fena på bryn =)

2011-10-04 @ 13:49:49
Postat av: nettan

hej gå iväg och få brynen fixade,en skön stund för sig själv.jag går iväg 1 gång i månaden och fixar mina plus att jag vaxar bort min mustach som jag får annars.värt verända krona att få det gjort av nån som kan.hoppas det är bra med er.kram nettan

2011-10-05 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0