Tidig morgon!

Inatt vart det inte mycket till sömn. Hade jättesvårt att somna så jag slog väl igen vid 23.30 ungefär.
01.15 vakna Fred, ammade och somnade om. Vaknade igen vid 2 av att Fred låg och sprattla som en skalbagge som hamnat på rygg. Han hade lyckats vända på sig från mage till rygg i sängen...
Jag vände tillbaka honom och fick honom att somna om efter en stund.
2.30 skrek Natalie till men somnade om.
Vid 3 tiden vaknade Fred igen. I med nappen och somnade om.
3.40 vaknade jag av att Natalie låg och ropade mamma. Jag gick in och sa att det va mitt i natten och att vi skulle sova nu. "Nej, oppa!" fick jag till svar. Hon hade då en bestämd åsikt om att hon ville ha nyponsoppa. Så vi gick ner, hämtade lite "oppa" och gick tillbaka till sängen.
När jag kom in till min säng såg jag att Fred hade vaknat - IGEN.
Ammade och han somnade om.

Äntligen tyst!
Trodde jag... Då fick ju katten för sig att han ville in och satt och tokkrafsa på ytterdörren.
Självklart hade även Natalie hört detta så jag gick ner och släppte in dom fyrbenta och sa till Natalie att mamma nu skulle sova.

Hon låg och babblade lite och jag höll precis på att somna då Magnus klocka ringer.
Han går upp och försökte smyga förbi Natalie, men hon verkade va pigg som en mört. Försökte få henne att sova, men det va ju omöjligt. Dessutom hörde hon ju pappan därnere.
Så vi fick lov att gå ner.
Strax efter vaknar Fred igen så det vart inge slappa i soffan heller...

*SUCK*

Varför kan dom inte sova för?
Natalie blir hemma från dagis idag. Hon va ju vaken så tidigt och 7.45 slog hon igen sina blå i saccosäcken framför tvn och då ville jag inte väcka henne för att åka till dagis.
Hoppas på en mysig hemmadag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0