Stora killen!

Vart har min lilla bebis tagit vägen?
Igår kväll upptäckte jag att Fred hade fått sin första tand! Jösses!!!

Han är ju bara 4,5 månad ju. Och jag hade ju bestämt att han skulle va liten, söt och tandlös bebis hela livet. Verkar ju inte bli så direkt.

Tänkte ju att jag skulle ta vara på bebistiden nu med andra barnet då tiden gick så fort med Natalie. Men tiden går ju för tusan ännu fortare nu. Hinner ju inte med alls.

Förutom sitt lilla risgryn till tand så händer det en hel del.
*Han vänder på sig från rygg till mage flera gånger om dan.
*Han ÄLSKAR sina fötter och ligger och grejar med dom mest hela tiden. Helst ska man äta på dom också!
*Skrattar och pratar mest hela tiden

Växer så det knakar gör han också min lilla gospojke!

Varför kan dom inte va såhär små och söta hela tiden?



Fast tiden som riktigt liten va ganska jobbig för din mamma!
Du skulle ju vara hos din mamma 25 timmar om dygnet. Sov gjorde du inte heller. Normala fall sover väl kanske småbebisar 20 timmar och är vakna 4. Du va vaken 20 och sov 4!
Men jag älskar dig ändå min lilla prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0