Passa på!

Du som är intresserad av idrott och hälsa har ikväll en otrolig möjlighet!
Vi har nämligen en affärspresentation i Uppsala kl 19 med tema idrott och hälsa.

Så om du vill veta vad Forever och våra AloeVeraprodukter kan göra för just dig så får du gärna följa med mig dit!
Du får också chansen att ställa dina frågor till dom "allra bästa"!

Maila mig på [email protected] om du vill följa med!

Mera information om oss och våra produkter hittar du på min hemsida www.myaloevera.se/mariewestergren

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Tack Marie :) Min syster är också ÅF för Forever, hon har också tipsat om det ;) Har lite annat på gång också kanske...:)



// Kram

2011-11-04 @ 18:49:56
URL: http://www.malvan12.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0