Helgen

I helgen har jag och barnen varit ensamna! Magnus har varit på Gotland och kört cross. GGN närmare bestämt. Vi stannade hemma i år. Va jobbigt/krångligt att ha med en bebis förra året och vad skulle det inte nu ha varit med två!?
Men vi har fått helgen att gå ändå.

Fredagen tillbringades hemma då jag hade tokont i både magen och huvet. Orkade inte göra speciellt mycket så min energi gick åt till att ta hand om barnen på bästa sätt.

Igår hade jag en MåBrastund! Sååå roligt att få komma ut och träffa lite folk och bara va, helt utan barn! Barnen va hos sin mormor under tiden. Efter MåBrastunden så åkte även jag dit. Fick fin middag bestående av lax och pressad potatis. Tror att vi firade min födelsedag lite försenat. Mamma jobbade när jag fyllde.
Mot kvällen mös vi lite i soffan innan vi åkte hem vid 20 tiden.
Då la jag barnen, kollade klart på Så mycket bättre och sen gick jag också och la mig.
Har knappt sovit på flera dygn då Fred inte varit riktigt kry. Så det va skönt att lägga sig tidigt fast det va lördag. Men varför ska jag sitta uppe själv för?

Idag har vi inte gjort ett dugg. Magnus kom hem vid 8.30 imorse och va skittrött. Han har ju inte sovit nåt inatt då färjan hem gick 1.30 och han skulle dessutom köra hem sen. Vid 9.30 gick han upp och la sig i sängen och sov, och han sover fortfarande.
Jag och barnen har som vanligt kollat på Pippi på tvn och sen har vi bara myst. Skönt det också ibland, även om Natalie inte alltid vill gosa med sin mamma.

Får väl se när Magnus och Natalie behagar vakna så kanske vi hittar på nåt sen. Men antagligen inte! ;)

Tråkigt inlägg med massa text, men ni överlever nog! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0