Vattkoppor

Jag trodde att jag bara hade ett barn här hemma, men jag hade tydligen fel.
För just nu har både Natalie och Magnus vattkoppor. Natalie va hängig med feber igår men är bättre och pigg idag. Verkar heller inte lida så mycket av sina koppor. Magnus däremot ligger helt sänkt med 40 graders feber och hans koppor kliar som tusan säger han. Än så länge har dom ganska lindrigt med koppor, men det är ju bara andra/tredje dagen nu så jag antar att det blir värre. Det kommer ju nya hela tiden. Natalie har som värst på pullan. Antar att det blir varmt av blöjan och att det därför blir värre där. Magnus har just nu som mest i hårbotten men också på bröstet/magen.
Får hoppas att det går över snart. Åtmindstone så dom båda kan få vara pigga och alerta.

Så är det någon som vill ha vattkoppor så kan vi ta "drive in" smittning här i Masugnsskogen nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0