Tapetsering

Idag åkte jag och Natalie och hämtade Natalies tapeter. Eller jag hämtade, hon sov i bilen. ;)
När Magnus kom hem gick han runt som en yr höna här hemma. Tillslut sa han:
-Nej, nu kan jag inte hålla mig längre. Nu måste jag gå upp och tapetsera.
Så mycket riktigt! Nu är han där uppe och tapetserar. Tror nog att han hunnit mer än hälften så det är väl snart klart. Han är så duktig min älskling!

Förövrigt så älskar jag dom på Colorama i Örbyhus.
Det är kunnig och trevlig personal, mycket bra service, snabba leveranser och jag fick av nån trevlig anledning 10% rabatt. Det betydde att jag fick rollern och limmet gratis + att det vart några kronor billigare på tapeten. Hur bra är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0