Tapeter

Idag har jag och Natalie varit en sväng till Örbyhus. Va och beställde tapeter till hennes rum. Trodde ju att vi skulle få vänta en vecka eller kanske två innan dom skulle komma. Men som det lät så trodde dom att vi kunde hämta ut dom redan imorgon, allra senast fredag. Så i helgen kanske det blir tapetsering här hemma.

Sååå skönt att det börjar arta sig där uppe nu. Har ju varit lite stillastående nu när Magnus varit sjuk. Stackarn låg ju i 40 graders feber i 6 dagar. Kan inte påstå att han va speciellt stor och stark. Usch, det va verkligen riktigt synd om honom. Hade ju koppor överallt också. Ska se om jag kan lägga in lite bilder sen.

Vilket fall som helst så va vi in på jobbet en snabbis också. Man kan ju inte åka till Örbyhus utan att svänga in där, då blir man väl halshuggen! ;)
Natalie sponsrade butiken med att köpa en hjullastare och jag köpte kattmat, välling och vindruvor. (Va ju dock jag som fick betala hjullstaren också) Hon va så rolig när hon hittade sin leksak. Började brumma på en gång och sen gick hon och brummade och körde med den i hela butiken. Till och med inne på lagret medans vi pratade lite med Sandra.
Saknar redan mina arbetskamrater! Ändå är det här bara tredje dan jag är hemma. Märkligt! ;)

Här är ett litet smakprov på Natalies tapet:

Mumin 17 från Mumin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0