Sjuk!

Jaha... Då va man sjuk igen då.
Jävla skit!!!
Hade hur mycket som helst att göra idag.

Det började imorse med att Natalie vaknade 03.30 och vägrade somna om. Inte förs kl 9 fick jag henne att somna en stund. (Hon skulle vart på dagis idag men jag ringde vid 8 och sa att hon blir hemma. Kan ju inte skicka dit en unge som är supertrött och som inte lär orka med dagen på dagis) Hon sov dock bara 1.5 timme och jag slumrade till en stund jag också.
Sen har allt bara gått utför.
Började må lite illa igår kväll och det har hållt i sig hela morgonen. Har sprungit på toa massvis av gånger för så fort jag rör på mig så gör magen uppror och jag håller på att göra på mig. Trevligt värre va? ;) Har samma symptom som förra gången jag hade magsjuka. Bubblig och lös i magen och rapar "äggvita". (Smakar äggvita i alla fall) Så nu blir det till att hålla sig stilla, vilket inte är så lätt med en trotsig och trött/sur ettåring.

Får verkligen hoppas att jag är bättre tills imorgon. Syrran tar ju studenten och det känns inte så lägligt att ligga sjuk då. Dock är det ju inte så mycket jag kan göra åt det. Pratade med Magnus tidigare och förberedde honom på att han kanske måste komma hem tidigare från jobbet om det vart riktigt illa. Men jag tror att jag ska klara mig. Han måste i alla fall handla lite nypon- och blåbärssoppa. Man vill ju liksom inte äta nåt då man vet att man får springa på toa direkt. Men lite har jag fått i mig idag. Måste ju tänka på lillbebis i magen också så att h*n får nå mat stackarn...

Nej, nu ska jag lägga mig och glo på tv en stund. Natalie har precis somnat. Får se hur länge hon behagar sova den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0