Segt

Här hemma händer det inte mycket.
Magnus ligger utslagen på soffan. Han har haft 40 graders feber sen i lördags. Så igår fick jag vara hemma från jobbet. Han orkar ju inte ta hand om Natalie en hel dag när han knappt orkar ta sig ur soffan. Helt prickig är han också. Ser verkligen ut som en prickigkorv! ;)
Natalie däremot har som tur är inte fått så många och inte verkar hon lida av dom heller. Hon är lika pigg och glad som vanligt.
Så jag försöker ta hand om min familj så gott jag kan nu. Dock är det ju ganska varmt och min kropp är helt uppsvälld så det finns tyvärr inte så mycket ork i mig heller. Skulle verkligen behöva städa här hemma men jag orkar faktiskt inte. Jag pysslar dock lite grann så det blir ju inte sämre i alla fall! ;)

Nu ska jag ut och hänga lite tvätt. Förhoppningsvis kanske jag kan få lite energi senare idag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0