Märklig kropp

Jag är lite less på min kropp. Den verkar ju kunna göra precis som den vill (precis som försäkringskassan typ ;) )
Jag går på toa för att jag är kissnödig. Kissar, tvättar händerna och går därifrån. Hinner knappt gå 5 minuter så blir jag bajsnödig.
Va faaan! Kunde inte kroppen sagt till om det när jag satt på toan alldeles nyss? Ska det vara så svårt. Nu vart det ju liksom onödigt mycket spring på toan. Kroppen tänker inte på miljön den inte!
Dom som känner mig vet ju att jag ogärna går på toa också så det vore ju snällt om kroppen slutade pina mig på det här viset.
Nästa gång får den fan tala om va den vill på en gång!
(Kan tala om att detta inte va första gången detta händer...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0