Måndagen

Började inte så bra.

Natalie vaknade till strax före 6 imorse. Hon låg och böka en stund (jag trodde hon frös då hon som vanligt hade sparkat av sig täcket) sen reste hon sig upp och ville ha napparna som låg vid sängen. Hon fick dom, jag la på henne täcke och så la hon sig ner och somnade om. Inte likt henne! Men jag tyckte att det va skönt, då fick jag också sova lite till.
Dock vart det lite för länge...

8.45 hade vi tid hos barnmorskan och 7.40 vaknade jag. Tar ca 30 min att åka så jag fick lite smått panik. Kastade (så gott det gick i alla fall) mig ur sängen och gjorde mig klar.
7.55 väckte jag Natalie, tog på henne kläder och så fick hon en flaska välling. Sen va det bara att sätta sig i bilen och åka. Stressigt vart det men vi hann.

Allting såg bra ut med bebisen.
Låg nu med huvudet neråt, men om det va tillfälligt eller om den behagar börja ta sig ut snart återstår att se.
Sf måttet vet jag inte va det låg på, men hon sa att det motsvarade vecka 32-33 så där ligger vi lite före. Är ju i vecka 29+4 idag.
Va ett snabbt besök men det är skönt att komma dit och höra att allt är som det ska. Även om jag inte är direkt orolig!

Efter besöket åkte vi hem till mamma/mormor och mös lite. Att vi är lediga samtidigt händer inte så ofta så vi passade på med ett besök idag när det väl slog in.

Vid 12 drog vi oss hemåt för att äta lunch men på vägen hem somnade Natalie. Fick inte liv i henne trots många försök så jag klädde av henne och la henne i sängen. Hon sover fortfarande. Lunchen uteblev ju dock så hon lär va väldans hungrig när hon vaknar.

Ikväll ska jag på teammöte med Forever igen. Idag ska vi prata om fotspa. Intressant och alltid lika kul att träffa alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0