Mail


Hur ofta går ni igenom eran inkorg på mailen?
Jag gör det tydligen alldeles för sällan!

Man får ju alltid massa reklam och sånt som man kikar snabbt på och sen tänker att "jag läser det ordentligt sen". Men sen blir ju aldrig och inkorgen bara växer. Jag hade närmare 700 mail i min inkorg nu och raderade 551 st!
551 st mail!!!
Det är ju sjukt! Varför raderar man inte på en gång? Tur att det inte va snigelpost man fått! Snacka om miljöförstöring...
Nu sparade jag mail från vänner så dom ska jag gå igenom sen. Lär nog försvinna en hel del till mail efter det.



Nej, mera rensa och kasta bort. Har ju börjat med inkorgen och lite skit på övervåningen. Ska nog ställa mig på bakluckan nästa helg nämligen. Så jag måste ju ha nåt att sälja då. Tokigt att man ska va sån som spar allt. Så mycket enklare det hade varit om man kasta all skit från början.
Har dock blivit duktigare på att kasta nu än jag va förr. Så en liten eloge till mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0