Helgen

I lördags va jag och Natalie till Örbyhus på Örbyhusdan. Drog med oss mamma/mormor och syrran/moster också. Dock kom jag hem helt tomhänt. Köpte inte ens godis! (Jag måste verkligen blivit sjuk på riktigt)
Fanns ju dock inte så mycket roligt där heller. Inget mer än duktiga Camilla och Emelie som stod där så gröna och fina och hade ett stånd om/med våra fina produkter från Forever.
Ska träffa dom ikväll så då ska jag höra hur det gick med allt.

På kvällen va vi över till Freddan på födelsedagsgrillning. Magnus drack lite öl (troligtvis absolut sista gången innan bebis anländer) jag och Natalie höll oss till Fanta och Mer. ;)
Riktigt trevligt va det. Natalie skötte sig exemplariskt och somnade i Magnus famn, mitt i partytältet vid 22 tiden. Då la vi henne i vagnen, men vid 00 vakna hon till igen och va uppe en stund. Dock va hon verkligen JÄTTETRÖTT så vi tog på pyjamasen, åt lite välling och sen tog vi och åkte hem så hon fick sova.

Igår va en slapp dag. Vi gjorde verkligen ingenting här hemma. Låg i sängen till efter 9 och sen låg vi typ på soffan resten av dan. Ganska skönt att ha en sån dag ibland.
Natalie va dock inte så kry heller. Hade feber och va allmänt kinkig och gnällig. Så hon fick Alvedon innan hon la sig för natten. Är piggare idag men fortfarande lite gnällig. Vid minsta motgång så blir det typ tredje världskriget och hon bara skriker, surar och gråter. Hoppas det går över fort! ;)

Fick ett litet snabbt besök av Natalies kusin Glenn och hans flickvän Emma igår också.
Väldans roligt att dom kikade in när dom åkte förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0