Barnmorskan

Idag har jag och Natalie varit till Gimo och träffat barnmorskan en sväng.
Alla värden såg jättebra ut och bebis ligger med huvudet långt neråt. Det va ruckbart så den har inte riktigt fixerat sig än, men hon trodde inte att den skulle vända på sig nåt i alla fall.
Natalie fick lyssna på bebisens hjärtljud också. Birgitta hjälpte henne med tratten och Natalie lyssnade med stor spänning. ;) Sötunge!

Tänk att min lilla fis snart ska bli storasyster! Hon kom ju precis själv till världen.
Märkligt va fort tiden går. Hon kommer ju helt plötsligt bli jättestor jämnfört med den lilla bebisen.
Snart lämnar hon ju min sida brevid sängen också och får eget rum. :( Jag kommer nog ränna ganska många gånger in till hennes rum på natten. Jag kollar ju till henne varje gång jag vaknar nu. Värsta konstigt det blir att inte ha henne där sen. Men jag får ju en ny liten krabat att titta på om nätterna så jag klarar mig nog.

Nej, nu ska jag ta en liten tupplur. Är trött som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0