Bakluckan

Idag har jag och Natalie tillbringat dagen med mamma/mormor i Norrskedika på bakluckeloppis. Vi passade på när pappan ändå va borta i Sthlm på mässa.

Va sjukt mycket folk där. Har aldrig sett så många säljare och det va trångt att gå runt pga alla som va där och handlade.
Kom i alla fall hem med en stor Nasse till Natalie (lika den hon har som Nalle Puh), och en taklampa till hennes rum. Vet inte va det är för fel på mig men jag hade faktiskt ingen lust till att handla en massa. Jag måste ha blivit sjuk! ;) Det är verkligen inte likt mig.

Förövrigt så är Natalies rum nästan klart. Magnus tapetserade ju allt igår så nu är det bara lister kvar och sen kan vi börja inreda. Åhh vad jag längtar till det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0