Slut.se

Shit va min kropp är trött. Livet på ica är inte att leka med! Har nu varit tre dagar efter varandra på frukt-/grönt avdelningen och det känns kan jag säga. Blir en dag tills slit innan jag får vila upp mig i helgen.
Inte blir det bättre av att vi är dåligt med folk heller. Blir ju ännu mera att göra då och min kropp håller inte för det. Blir så less på att ha ont hela tiden. Känns liksom inte roligt att gå runt och halta hela dagarna bara för att ryggen sagt upp sig totalt. Viljan att göra massor finns ju, men inte orken. Jag får nästan dåligt samvete när jag är på jobbet för att allt tar så lång tid och för att jag måste be andra om hjälp när jag får varor. Hoppas verkligen att nån snäll själ vill hjälpa mig i morgon då det kommer massor! Är ju löningshelg = folk handlar som galningar!

Annars händer det inte mycket. Orkar liksom inte göra nåt när jag kommer hem efter jobbet. Den lilla energi jag har kvar går till Natalie.
Hade ju velat rensa på övervåningen men det får vänta liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0