Shopping

Är så himla sugen på att klicka hem massa roliga saker från nätet. Men det är nånting som håller mig tillbaka! (Skulle Magnus läsa det här nu skulle han tro att jag blivit sjuk! Är ju visserligen förkyld, men jag tror att det måste va nåt mer allvarligt än så!)

Vill köpa:
*massa kläder till mig själv - vilket är helt onödigt då jag inte kommer kunna använda det speciellt länge.

*massa kläder och leksaker till Natalie - men hon behöver egentligen ingenting just nu.

*massa inredningsgrejor - vilket känns onödigt innan vi rustat klart och vet hur vi vill ha det.

* en hel del annat krims krams - men vad ska jag med allt till? Har ju hela övervåningen full!

Har jag gått och blivit helt galen?
Det har blivit en spara av mig istället för slösa!
Eller har jag kanske gått och blivit vuxen eller nåt. För det här är verkligen inte likt mig.
Måste dock säga att jag är lite stolt, och Magnus borde bli ännu mera stolt om han läser det här! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0