Lilla skrutt!

I tisdags kväll tyckte jag synd om min lilla ängel.
Hon höll på och lekte och va på strålande humör. Satt på sitt bollgarage och åkte på golvet. Gissar att hon lekte att det va hennes bil. Jag sitter bredvid och pappan sitter bakom och busar.
Plötsligt ramlar hon framåt med ansiktet rakt i golvet. (Hon höll i bollgaraget och hann väl inte ta emot sig.)
Jag hörde att det bara smällde till och direkt tänkte jag att nu slog hon ut/in tänderna eller bröt näsan.
Till en början såg jag inget blod nånstans men hon skrek som aldrig förr. Jag försökte titta runt lite vart hon hade slagit sig och efter en stund ser jag att hon slagit hål i hakan. Nu kom det dessutom blod!
Bad Magnus att hämta kalla våtservetter så vi baddade med det för att kyla lite och stoppa blödningen. Usch, det verkligen skar i mitt hjärta att se henne så där ledsen. Hon är ju väldigt tålig men jag förstår att hon grät ordentligt nu. Det hade jag också gjort!
Nu har hon ett fint jack och är alldeles blå på sin lilla haka. Som "tur" är så är jacket precis i vecket till hennes lilla söta dubbelhaka så det syns inte så mycket.

På natten va hon sen vaken mellan 00-02.30. Tanken va att hon hade ont i hakan men jag vet inte. Min sömn vart väl på ca 2-3 timmar. Gissa om man va trött när klockan ringde klockan 5!
Va helt slut hela dan så när Natalie hade somnat igår ikväll så gick jag också och la mig. Klockan va då 19.30!!! Men det va ruskigt skönt att få sova! Fick dessutom sova nästan hela natten. Natalie sov, men jag vaknar ju ändå. När jag ska vända på mig eller för att jag måste upp och kissa...
Är det inte det ena barnet så är det det andra! Antar att det inte lär bli bättre sen heller. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0