Jobb

Idag va det dax att jobba igen. Va dock väldigt lugnt på jobbet och jag jobbade bara mellan 9 - 14. Ruskigt skönt! Kan inte alla dagar vara som idag. Då skulle jag nästan kunna jobba längre än planerat.

Väl hemma började Magnus med maten.
Idag bjöd han på smördegsinbakad fläskfilé som även va fylld med vitlöksost (färskost). Till det vart det potatisklyftor och kantarellsås. Gott som tusan va det!
Han är en duktig kock min älskade sambo.

Just nu är han och Natalie ute och åker skoter. Dom skulle ner till skogen och titta om rådjuren ville ha mera mat.
Hade planer på att måla lite ikväll, men känner nu att jag är ruskigt trött. Så jag kommer nog ta mig en dusch och sen slappa en stund i soffan framför tvn.
Lär ju få gå upp vid 6 imorgon med. Varför kan inte barnen sova när man har sovmorgon? Kan dom inte uppskatta det lika mycket som en annan!?

Förövrigt har bebis i magen spelat fotboll ända sen jag åkte hem från jobbet. Snacka om att vara livlig! Natalie sparkade mycket när hon låg i magen, men jämnför jag med den här bebisen så ligger hon i lä! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0