Buzzadorkampanj

Vi har nu fått äran att vara med i en kampanj från Buzzador.
Denna gång är det Frutti Smoothie från Nestlé som ska provas.
Kan tala om att det vart en stor hit här hemma. Natalie verkligen älskar dom! Dessutom lärde hon sig ju att dricka med sugrör. Gissa om hon är söt! ;)

Hon går hela tiden och tittar om det finns en smoothie stående och väntar på henne.

Den är ju nyttig dessutom så för min del får hon dricka en om dan. Kommer dock bli ruinerad! ;)
Men jag kan varmt rekomendera detta. Prova!
Är du mig nära kan du få ett smakprov till ditt barn av mig. Det är bara att säga till.

Finns i smakerna Mango, Ananas och Banan eller Persika och Banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0