Aloe Vera

Idag har jag haft en till "Må bra stund" här hemma. Underbara Emelie var här och prata lite.
Nu är jag dessutom återförsäljare själv. Så är ni intresserade av Forevers Aloe Vera produkter så är det bara att säga till!
Kommer nog ta en liten stund att komma in i allt så ni får ha överseende med att jag är nybörjare! ;) Dock kommer jag att göra mitt allra bästa. (Har ju dessutom världens bästa Emelie som hjälper mig så mycket som jag behöver. Kommer bli många samtal med henne...)

Första beställningen är nu gjord i alla fall. Får hoppas att jag orkar bära hem allt från posten bara. ;) Lär ju väga lite om jag säger så. Dunkarna väger ju en del!

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0