Tröttmössa

Förra veckan hände en rolig grej här hemma. Kom på att jag glömt att dela med mig av den.

Natalie sprang runt och va lite grinig (trött) och jag skulle laga mat. Tillslut sa jag till henne att sätta sig i soffan och titta på tv en stund.
Sagt och gjort. Hon satte sig där och jag hörde från köket hur hon lekte lite i soffan och babblade som aldrig förr.
Helt plötsligt vart det dock väldigt tyst. Jag gick in för att se vad som stod på.

Då hittade jag Natalie nerbäddad i soffan under sin filt, sovandes!
Hon måste ha varit rejält trött om hon kom på själv att hon skulle dra på sig filten och sova. ;)

Så här låg hon.



Hur söt får man bli? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0