Trött

Jag och Natalie satt/låg i soffan och kollade på tv. Jag kände mig lite trött så jag småblundade lite ibland. Natalie däremot va pigg som en mört och hoppade runt.
Helt plötsligt la hon sig ner och tittade på tvn och efter typ 3 minuter så sov hon.
Gissar att hon också va trött ändå! ;)



Nu har jag flyttat över henne till sängen och funderar starkt på att vila en stund jag också.

Blir nog inge Thun´s idag i alla fall. Lusten försvann lite. Kan åka nån dag nästa vecka istället, är nog mindre folk då också.
Kanske att vi ska ta oss en tur ut till Natalies fasters ö mot eftermiddagen. (När Natalie vaknat) Natalies kusin hade skrivit till oss på Facebook och tyckte att vi skulle komma. Det vore ju himla trevligt! Va länge sen vi träffa dom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0