Thun´s

Igår vart det av. Fick med mig syrran och hennes kompis Carro och så drog vi till Thun´s.

Gårdagens inköp:



Till pappan: Två t-shirts och 4-pack kalsonger



Till Natalie: Långärmad t-shirt, leggings, 3-pack strumpor och två strumpbyxor med halkskydd.
Dock är strumpbyxorna jäv-igt stora så dom lär hon inte kunna ha än på ett tag, fast det är hennes storlek. Ser ut att vara typ till en 3-4 åring och inte till en 1 åring. Lite tråkigt!



Till mamman: Två linnen, två 3/4 leggings, 2 st 2-pack leggings, ny bikini, sommarskor, skrubbhandskar, fotfil och en ny borste.

Har ju aldrig använt leggings förr, men nu har jag kommit på att det är ganska skönt och smidigt. Dessutom är ju alla andra skitsnygga i det så då måste väl jag också kunna ha det. Det här med mode är inte min grej riktigt så när alla andra snart slutar med nåt då börjar jag! ;)

Såg nu att det inte va så mycket färg på grejorna jag köpte heller. Allt va svart eller vitt.! ;) Men det är ju bara basplagg så det får vara så. En färgglad tröja till så blir det nog kanon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0