Snacka om svälld!

Jösses så varmt det är idag! Spelar ju ingen roll att det blåser. Fatta hur olidligt varmt det hade varit om det inte blåst!!!
Finns en nackdel med denna värme = mina ben och fötter.

Dom har samlat på sig sjukt mycket vätska och är som två stubbar istället för ben.



Höger ben är lite bättre än vänster. På vänster ben har jag ju inte ens en vrist kvar och trycker jag på benen så blir det värsta gropen. Känner knappt mina smalben. Sjukt!

Så jag får väl försöka sitta i högläge (vilket är jättelätt när man måste springa efter en 1 åring som mest gör en massa bus hela tiden) och dricka vatten.
Vad annars kan man göra åt det tro?
Har ni nåt förslag?

Kommentarer
Postat av: katarina

vi skulle aldrig ha pratat om det... ;) min pappa säger iskallt fotbad, jag säger stödstrumpor!

2011-06-09 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0