Skruva

Nej, nu har jag kikat runt på datorn alldeles för länge. Ser inte ut att hinna vila nåt idag. Dumt, jag vet!

Men jag måste skruva ihop Natalies nya byrå som hon ska ha sina kläder i.
Magnus va så söt igår så han svängde in på IKEA och köpte både ny säng och byrå till henne.
Min pärla va såklart underbart duktig att sova i sin nya säng. Hon sprang upp en gång och då gick jag upp och sa till henne att hon skulle sova och att hon skulle komma och väcka mamma sen imorgon (idag blir det då).
Sagt och gjort. Hon låg och babblade en stund men somnade sen och kom upp vid 6 och väckte mig.
Hur duktig får man bli?
Va inga problem med nya rummet och inte med nya STORA sängen. Vi trodde ju hon skulle klättra ur mest hela kvällen och natten. Tur att vi kanske lyckats med nån del av uppfostran! ;)

Nej, skruva byrå va det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0